3de week alweer - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu 3de week alweer - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

3de week alweer

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

13 December 2011 | China, Hangzhou

Nihao!

En ik ben al weer begonnen aan mijn 3de week!!
De tijd gaat echt zo snel! Voor ik het weet ben ik weer thuis! hahaha!

Zondag ben ik samen met Lieselotte lekker uit eten geweest bij (waar zal het toch zijn) de Pizzahut! Lekker pizza gegeten en ff lekker gekletst! SUPER gezellig!

Ik ben vandaag samen met Yolanda (een chinese collega) en Steven (andere collega) naar een Arcade hal geweest!! Dat is een hal vol met spelletjes! Je moet muntjes halen en dan kan je van alles doen! Van grijpen tot racespelletjes! Echt super gezellig! En om 5 uur ben ik samen met Sandy & Miracle (collegas) naar de Nightmarket geweest! Hier heb ik 2 hotpacks gekocht! Dat zijn kussentjes met water erin, die doe je aan de stroom voor 5 minuten en dan heb je een lekker warm kussentje! HEEEERLIJK! en dat voor maar 5 euro! ^^

Mijn chinese collega's hebben allemaal engelse namen! natuurlijk ook chinees maar in het hotel worden ze bij hun engelse naam genoemt.

Voorderest moet ik de hele week weer werken, en geniet ik savonds gewoon van het in China zitten!


En nu ga ik lekker relaxen en genieten van mijn hotpack! hahaha


byebye~

  • 13 December 2011 - 12:15

    Mams:

    De tijd vliegt voorbij als je het naar je zin hebt, gelukkig maar. Ik denk dat je als je naar huis komt wel een extra koffer moet mee terug nemen om al de gekochte leuke hebbedingetjes in mee terug te nemen. Geniet ze liefs van ons.

  • 13 December 2011 - 14:59

    Ingrid Wolters:

    genietze maar weer en we skypen er wat af, leuk hoor om je ook op deze manier te volgen, en wat zul je het lekker warm hebben met die hotpacks, leuke dingen hoor!!!! grtjs en tot skypes en tot op je volgende blog XXXXXXX tante Inge

  • 17 December 2011 - 17:04

    Digros:

    Super meid. Misschien moet ik ook maar een keer naar een buitenland. Klinkt als alleen maar genieten.

    Kan niet wachten tot je weer in hgv bent.

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: