19 December. - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu 19 December. - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

19 December.

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

19 December 2011 | China, Hangzhou

Nihao!

En het is al weer bijna kerst!!
Wat gaat de tijd toch super snel!

Ik heb vorige week HOND gegeten!!
echt waar!
En ik moet zeggen, ik raad het NIET aan.
Het is niet heeeeul smerig maar het zit niet dichtbij lekker. Ik wou het gewoon een keertje proberen maar dat doe ik geen 2 de x.

Deze zaterdag ben ik flink wezen stappen met lotje!! Eerst samen wat gedronken in Mayabar toen op naar Club Gaga! Rond 2 uur gingen we naar onze australische vrienden in CLUB G+ en hebben daar de hele avond veel gedanst en plezier gehad!
Ook heeft lotje voor het eerst BIER geproefd! Ik had het echt moeten filmen, geweldig! hahaha :D
We werden door 2 Chinese jongens meegevraagd naar de VIP gedeelte, en daar kregen we shotjes van hun, bleek het corona bier te zijn hahaha! Lotje ging bijna over de nek! Daarna zijn we maar snel weer weggelopen en hebben we normaal drinken besteld! We waren tegen 5 uur in Lotjes hotel en zijn natuurlijk meteen gaan slapen want we waren kapot! Zondag lekker lui in bed gelegen zoals dat hoort op zondag.

En vandaag natuurlijk weer vroeg aan de bak, net zoals de rest van de week! Maar gelukkig ben ik 2de kerstdag vrij, dus dat word natuurlijk weer feest vieren, want kerst is een FEESTdag!

byebyee~

  • 19 December 2011 - 10:31

    Pa En Ma:

    Ja je moet alles eens gegeten hebben in je leven zeggen ze toch!!

    Goed van je, en benbenieuwd wat je allemaal nog meer gaat proberen daar.

    Kusjes ons allen.

  • 19 December 2011 - 13:06

    :

    Over die hond heb ik ook nog wel een opmerking: GADVERDAMME
    Het smaakt zoals natte hond ruikt. Maar das mijn mening.

    En gelukkig is het niet gefilmd want dat had het best bekeken youtube filmpje ooit geworden! en dan zouden ze het filmpje ook voor 18+ maken want mijn hoofd zou namelijk nachtmerries veroorzaken bij kinderen...

  • 19 December 2011 - 23:02

    Vinnie:

    joo sistaah

    neem maar een stukje hond mee naar huis wil dat echt een keer proberen en natuurlijk nog meer van dat excotische eten !!

    geniet nog maar even lekker van de hond want misschien krijg je nooit meer zo'n kans om het te eten ^^

    tot spreken Xx

  • 21 December 2011 - 20:10

    Erik:

    Haha. Corona. Super fijn!! Maar een shotje is natuurlijk niet genoeg. Ik wil daar ook wel heen. Beetje corona zuipen. Feest vieren. Ideaal voor mij. Maar kan helaas niet zomaar heen. Misschien een andere keer.

    Veel plezier daar nog schat.

    Dikke kus van mij. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: