1 week later. - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu 1 week later. - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

1 week later.

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

04 December 2011 | China, Hangzhou

Hallo!

De eerste week zit er al op!
De tijd is echt zooo snel gegaan!!

Ik heb het echt ontzettend na mijn zin hier, de mensen zijn aardig & het eten is ook prima te verteren.
Mijn eerste week is rustig verlopen. Kreeg uitleg over alle verschillende afdelingen die er zijn. Dus eigenlijk was het meer kijken hoe andere mensen werken.. Maargoed, morgen is mijn laatste meekijkdag.

Vrijdag avond heb ik samen met Lieselotte en Michelle gegeten bij ja hoor de PIZZAHUT!! En daarna zijn we vroeg ons bed in gekropen!

Zaterdag hebben we langs de West lake gelopen en dingen bezocht. ( fotos komen nog )

savonds zijn we met Australische studenten (die we doordeweeks savonds bij walmart hadden ontmoet) samen wat gaan eten. We waren bij het restaurant met 12 personen (ons erbij) en nadat we gegeten hadden gingen we naar de KTV oftewel KARAOKE! En daar aangekomen bleken er nog MEER studenten te zijn, dus we zaten met ongeveer 20 a 25 man in de KTV. Maar uiteindelijk was het echt super gezellig en ik heb veel gelachen! Na de KTV zijn we met een groepje nog uitgeweest. Club GAGA heette het. Super luxe en mooie club! Heb zelfs in de club nog chinese yahtzee spelletje gedaan! haha!
Kunnen we zelfs in nederland nog gebruiken :D
In iedere uitgaansgelegenheid staat er standaard dobbelstenen en z'n gooibakje op de tafel geweldig!

Vandaag (zondag) heb ik uitgeslapen en hebben ik, Lieselotte en Tom om 2 uur smiddags ons ontbijt bij de MACDONALDS gehad hahaha en daarna weer terug naar Lieselotte & Michelle der hotelkamer. Tegen 5 uur ben ik met Lieselotte en 3 studenten naar een basketbal wedstrijd gegaan en hebben daarna gegeten bij een chinees op de hoek. Ik heb voor het eerst DUMPLINGS gegeten en ze waren verrekte lekker. Het is hier nu al bijna weer 11 uur en ik moet morgen weer om half 9 op het werk zijn.

oftwel;

WELTRUSTEN! ^^

  • 04 December 2011 - 18:03

    Pa En Ma:

    Wat ben je een boffert, je verblijft in een prachtige omgeving en legt contacten met studenten uit australie en geniet van uitgaan en karaoke en je eet uitheems voedsel we zijn jaloers op je. Wij genieten mee op afstand dus blijf foto's maken en verhalen sturen. Veel liefs van ons. Ps de beide oma's vonden het skypen een wonder en erg leuk om op die manier met je te kletsen. Tot schrijfs.

  • 04 December 2011 - 19:09

    Ingrid Wolters:

    wij vonden het ook leuk om met je te skypen en sluiten ons aan bij het verhaal van je paps en mams hierboven.....grtjs tante Inge en ome Henk

  • 05 December 2011 - 17:30

    Vincent:

    Hee zuster,

    lekker veel naar de karaoke bar gaan zodat je strax in nl heel goed kan zingen ;)

    lekker genieten van de chinese restaurantjes en succes met het echte werk wat nu gaat beginnen.

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: