Nog maar 2 maand! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu Nog maar 2 maand! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 maand!

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

20 Februari 2012 | China, Hangzhou

Nihao!

Nog maar 2 maand te gaan en dan zit mijn stage in China er alweer op! Ik wil nog niet weg dus ik ga zeker vol op genieten van de laatste 2 maand!

Ik heb 7 februari mijn verjaardag gevierd! Heb van mijn chinese collega's een super lekkere taart gekregen en ben 's avonds met Lieselotte uit eten geweest! En heb van Lieselotte zelfs een paar cadeautjes gekregen! n___n

Die zaterdag ben ik met Lieselotte en Montana wezen stappen om mijn verjaardag te vieren. We zijn eerst uit eten geweest en daarna zijn we eerst naar een bar/cafe achter iets geweest. Hier hebben we cocktail gedronken en hebben Lieselotte en Montana mij uitgelegd hoe het dobbel spel gaat die ze hier allemaal spelen. Daarna zijn we uitgeweest en hebben we bijna de hele avond gedobbeld XD
Het was in ieder geval een geslaagde verjaardags party!!

Vorige week met ik 2 avonden achter elkaar met me collega's uit eten geweest. Eerst met Yolanda, Frida en Chris, samen zijn we naar een locale noodleshop geweest! Het was echt super lekker! En daarna zijn we nog de nightmarket over geweest. De dag daarna ben ik met Yolanda, Chris en Emily uit eten geweest bij een lokaal restaurant, waar ik natuurlijk de enige buitenlander was. Maar dat maakte me weinig uit het was super gezellig en heb veel gelachen en natuurlijk heel veel chinees eten uitgeprobeerd en het was daarbij ook nog is super lekker en heel goed te eten! Zo zie je maar, als je met chinese collega's weggaat kom je op plekken waar je anders niet komt en ik ben weer een ervaring rijker!

Ondertussen heb ik vorige week ook een nieuw meisje in me hotel gekregen. En begin maart krijg ik er nog een bij! Lieselotte heeft nu 4 meisjes in haar hotel zitten en vorige zaterdag zijn we met hun uit eten geweest. Er was ook nog een meisje van ander hotel bij. Na het eten zijn de andere naar huis gegaan (die waren brak van het stappen op vrijdag) en zijn Lieselotte, het meisje uit mijn hotel en ik overgebleven en zijn we met zijn 3en gaan stappen. Lise (het meisje in mijn hotel) ging rond 1 uur na huis, en ik en Lieselotte zijn doorgegaan naar club COCO en hebben daar verder door gefeest.

Volgende maand ga ik naar F&B, dat is het restaurant, en ben zeer benieuwd wat ik daar te doen krijg. Maar gelukkig ben ik nog een tijdje in Horizon Club. Ik kreeg te horen van de Service Manager van Front Office, dat van alle stagiaires die waren geweest, ik een van de beste was! Das toch een super compliment! ^^ Waar ik eerlijk gezegd best trots op ben! haha :D

Voor de rest is het rustig en maak ik niet zo veel mee, vandaar de late update! Nu ga ik maar slapen want heb morgen weer ochtend dienst!

byebye~

  • 22 Februari 2012 - 10:37

    Pa En Ma:

    Hoi moppie,

    Raar hoor de eerste keer dat we je verjaardag zonder je hebben gevierd. Maar gelukkig hadden we skype en hebben we verjaardag online ingeluid.

    We zijn blij dat je het zo naar je zin hebt daar.

    Wij tellen nu af totdat je weer thuis komt.

    Kusjes van ons allemaal xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: