1,5 Maand - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu 1,5 Maand - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

1,5 Maand

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

16 Maart 2012 | China, Hangzhou

Nihao!

Eindelijk weer een update jaja!
Dat komt omdat ik nu ik hier al meer dan 3 maand zit niet meer iedere dag wat nieuws beleef! En om nou ieder weekend te gaan updaten hoe leuk het stappen was heeft ook weinig nut haha!

Nog maar 1,5 maand te gaan en dan kom ik alweer terug naar Nederland! Aan de ene kant wil ik nog niet weg, maar aan de andere kant wil ik wel weer terug naar mijn familie en vrienden en vriendinnen!

Ik ben net zoals Lieselotte flink aan het hoesten, het valt nu wel weer mee maar maandag was het echt verschrikkelijk! Oftewel 3 dagen achter elkaar stappen + nog werken is geen goede combinatie! Ben al blij dat het niet weer een keelonsteking is zoals in Februari.

In Februari heb ik een zware keel onsteking gehad. Ik heb het een week met volgehouden zonder medicijnen maar toen werd het echt te erg, toen ben ik toch maar met Chinese collega naar het ziekenhuis gegaan hier in Hangzhou. Ik moet zeggen het valt best mee het ziekenhuis hier. Ziet er netjes en verzorgd uit. Ze hadden zelfs een apart gebouwtje voor buitenlanders met engels sprekende mensen en de dokter die na me keel keek kon zelfs ook goed engels, wat me totaal verbaasde!! Na 2 dagen antibiotica zakte mijn keel onsteking af en ben nu weer helemaal gezond!

Ik heb inmiddels ook een 3de meisje erbij. We zijn nu met zijn 3en hier en het is super gezellig!!

Ik ben ook nog met Lieselotte naar een gamehall geweest! Hier ben ik eerder geweest met mijn chinese collega's en ik vond het zo leuk dat ik samen met Lieselotte nog keer ben gegaan. Lieselotte is nu 2 knuffels rijker en ik 3! Het was echt super gezellig!!

Ik ben 2 weken geleden met Lieselotte naar de Leifang Pagode geweest. Dit is de bekendste pagode in Hangzhou. Je moet eerst met een roltrap omhoog en dan kom je bij de 1 ste verdieping van de pagode waar je een lift neemt na de bovenste verdieping. Hier kan je op heel West Lake uitkijken wat echt super mooi was!! Na de Pagode zijn we naar een soort tempeltje er tegen over geweest. Dit was niet zo veel aan alleen maar paar monniken die wierook stokken hadden. Daarna zijn we naar de Yellow Dragon Cave geweest. Dit was wel heel mooi maar wel ontiegelijk veel trappen!! Maar das goed voor de lijn toch? haha! Daarna zijn we wat wezen eten en zijn we nog na de Night market geweest! En daarna lekker slapen!

Vorige week vrijdag ben ik naar een feestje geweest van Hassan. Een buitenlander die hier werkt! Montana, Anandi, Jenny, Tamara en ik gingen naar zijn appartement waar het feest gehouden werd. Ik heb nog nooit zoveel buitenlanders in 1 appartement gezien! Hier heb ik natuurlijk veel mensen leren kennen! Het was super gezellig en daarna zijn we doorgegaan naar Coco.

Morgen ga ik met Sandy en de 2 andere meisjes uiteten! En Zondag op ziekenbezoek bij Lieselotte! hahaha :D

Zajian!

  • 16 Maart 2012 - 14:33

    Iivonne De Bruin:

    Geef het adres van dat ziekenhuis even aan Lieselotte ;)

  • 16 Maart 2012 - 22:01

    Pa En Ma:

    Ja je zult wel moeten afkicken als je terug bent van al dat uitgaan daar.

    Ook wij zullen blij zijn als we je weer kunnen vasthouden en kroelen, dus bereid je maar vast voor.

    Geniet er nog maar ff van

    Veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: