Dag 2! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu Dag 2! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

Dag 2!

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

29 November 2011 | China, Hangzhou

Nou mijn officiële werkdag zit erop!
Het was nog steeds veel informatie krijgen! Deze hele week bestaat uit informatie krijgen! Dus dat word bikkelen hahaha! ^^

Ben vandaag voor het eerst alleen naar de supermarkt geweest, ben heen gelopen en terug met de taxi. Ik zal deze week niet veel meer updaten omdat de volgende dagen veel op elkaar zullen gaan lijken!

Ik heb al wat fotos geupload dus jullie kunnen der al vast een paar bekijken ^^

Ik ga vanavond lekker op tijd slapen en morgen der weer vroeg uit!

alvast weltrusten!

  • 29 November 2011 - 11:29

    Ingrid Wolters:

    heb de foto's bekeken, je kunt dus daar genieten van heerlijke lekkernijen....bleeeeeeeeh!!!!! voor straks alvast trusten.

  • 29 November 2011 - 11:42

    Mams:

    Eliza, vraag om een recept voor kikkerbilletjes soep en schildpadpootjes tante inge moet dit toch proeven vind je niet haha.

  • 03 December 2011 - 10:45

    Ingrid Wolters:

    eeeeeeeeeecht nietttttttttttttttt!!!!!!!!!

  • 03 December 2011 - 20:35

    Shannenn:

    heee lieeefff,
    mn moeder zei dat je moet oppassen dat je niet 's avonds alleen terugloopt naar je slaapplek in hangzhou ^^v be careful eonni!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: