Day 1! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu Day 1! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

Day 1!

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

29 November 2011 | China, Hangzhou

Goedemorgen!

Gister heb ik mijn eerste dag gehad! Ik moest eerst om 8:30 beginnen, dan zou er iemand naar me kamer toekomen en me ophalen. Om 8;35 was er nog niemand dus ik vroeg me af of ik misschien toch ergens moest wachten. Toen ik net naar het hotel wou lopen, kreeg ik een telefoontje van Meneer Sparkle de Director of Human Resources dat ik om 9 uur bij de West Wing moest wachten en dat daar iemand me zou komen ophalen. Ben rond 5 voor 9 naar boven gelopen en heb aan de receptie gevraagd hoe en wat. Bleek ik in de East wing te staan.. De meisjes achter de receptie belde iemand en toen kwam er een ander meisje aanlopen die mij verder ging helpen. Haar naam was Maggy.

We liepen samen door de Staff Only door en hele gangenstelsel door en toen kwamen we ergens boven bij een kantoortje waar meneer Sparkle zat. Hij heeft me heel veel uitgelegd en ik heb officieel mijn stage contract getekend. Hij heeft me dingen uitgelegd over het hotel, de geschiedenis ervan en dingen over Hangzhou, wat allemaal leuk is om te bezoeken! Zeer interessant! Daarna ging ik naar het Trainee Department. Waar een mevrouw genaamt Grace mij verder ging uitleggen. Ze had allemaal powerpoints met informatie erop zoals hoe je er netjes bij loopt, over de sieraden die je mag dragen en wat niet. Daarna kreeg ik uitleg over brandgevaar en wat je moet doen als er brand is, van een chinese man en zijn assistent ofzo, want de jongen die bij hem was moest alles vertalen in het engels. En rond 2 uur was ik vrij en had ik de hele dag nog voor mezelf! Ik heb wat boodschapjes gedaan met Tom die vandaag vrij was en savonds toen de andere vrij waren hebben we samen bij een koreaans restaurant gegeten!

Ik heb in ieder geval genoeg beweging ik ben gister met Tom naar de supermarkt gelopen, met de taxi terug na het hotel natuurlijk en toen weer lopen naar het restaurant (wat vlakbij de supermarkt zit) en savonds lopend terug!

Ik heb gister toen ik met Tom terug liep nog wat gedronken in een Bar genaamt Maya. In deze bar komen veel buitenlanders, heb zelfs een nederlandse man ontmoet met een engelse vrouw die in Hangzhou wonen. Rond kwart voor 1 zijn we naar huis gegaan.

Het is nu inmiddels al dag 2! 8:00 AM!
Vandaag eigenlijk me eerste WERKdag denk ik, ik hoop dat het wat is hahaha!

tot de volgende update!

  • 29 November 2011 - 08:34

    Pa En Ma:

    Hoi meis, nou je zal nog slank terug komen door al dat lopen. het is zeker belangrijk die brandinstruktie daarom is het ook belangrijk het hotel datje de weg weet in het hotel. Is het een engelse heer die mr. Sparkle? En heb je de juiste kleding mee om in te werken. Zit warm etenniet in je hotel datje buiten de deur eet. Veel succes voor je eerste echte werkdag. We horen weer van je dikke knuffel van ons allebij xxxxxxxxxxxx

  • 29 November 2011 - 09:07

    Ivonne De Bruin:

    Lieselotte haar vlucht nr. is inderdaad anders! CZ 3521 ik snapte al niets van het verhaal. Wel zelfde vertrek tijd.
    Gezellige dag, het zal wel heel vermoeiend zijn de eerste dagen. Veel luisteren en weining zelf kunnen doen is echt heel vermoeiend.

  • 29 November 2011 - 10:34

    Vincent:

    Zoo zuster geniet nog maar even van alle dingen die je nu nog kan doen voordat je echt aan de bak mag;)

    Als je kikkers voorgeschotelt krijgt moet je maar denken dat het kip is haha lekker

    kusjes je broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: