Laatste vrije dag! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu Laatste vrije dag! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

Laatste vrije dag!

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

27 November 2011 | China, Hangzhou

Hallo!

Ik wil eerst even zeggen dat de fotos deze week komen! Ik wou het gister doen maar na het avondeten besloten we om toch even uit te gaan!

We gingen naar een club waar je voor 10 euro onbeperkt Vodka, Wisky en Tequila kon drinken!!
Het was echt supergezellig, heb weer wat vrienden erbij en logisch we gaan volgende zaterdag weer hahaha! ^^

Vandaag heb ik uitgeslapen, en rond 2 uur gingen we weer met zijn 4ren op pad! Ik, Lieselotte, Michelle en Tom. Toen we door het park liepen heb ik ook me ego weer ophoog gekrikt, WANT een meisje vroeg of ze met mij op de foto mocht! hahahaha :D Natuurlijk mocht dat dus nu sta ik bij een wildvreemde chinees op de foto die superblij is met de foto :p

We hebben eerst koffie gehaald bij natuurlijk starbucks en daarna hebben we een terrasje gepakt en hebben daar tot 5 uur gezeten. We hebben wat gedronken en gekaart. Daarna hebben we gegeten bij de KFC lekker kip eten!! en vervolgens zijn we de night market over geweest! DRUK! mijn hemel! Niet normaal, en iedereen kijken natuurlijk. Ze kijken echt van: OMFG EEN BUITENLANDER WAUUUUW!
Maargoed, ze hebben echt alles daar, van kleine prutspoelen tot schoenen en kleding!

Daarna zijn we naar de KTV geweest. Jaja, ik heb KARAOKE gezongen, naja wij met zijn 3en. Ik, Lotje en Michelle en Tom deed de muziek! Echt super leuk! wou dat we dat in nederland hadden! Ik heb zelfs nog 2 koreaanse liedjes gezongen hahahahaha :D Ben net weer thuis het is hier nu 10 uur savonds, en ik ben best moe! Dus ik ga zo ook direct slapen want MORGEN is de BIGDAY, dan begint me eerste werkdag!
Ik word om 8:30 opgehaald van me kamer door een collega en wat ik dan ga doen weet ik niet, maar ik vind het best spannend!! Ik heb er in ieder geval wel superveel zin in dus laat maar komen!

Nu klaarmaken voor bedje, en lekker slapen! ^^

Weltrusten!


  • 27 November 2011 - 15:36

    Aprilllaaa:

    hahah super lolo wild vreeemde chineess hahahhaa XD gelukkig heb je naar je zin daar :3 kom snel weee teruug liefs van mijna mama we hebben met veel plezier je reisverslagje gelezen

    DIKKEE KUSSSSS EN WE MISSEN JEEE

    van: april, mama liek, mayerlee, jil, jefta en fie ^3^

  • 28 November 2011 - 10:34

    Sjoerd:

    En hoe was de eerste werkdag? Wil je ff vragen dat liesje ook nog wat verslagen maakt. Dikke doei en ook naar liesje

  • 28 November 2011 - 21:19

    Syl:

    heej meid

    hoop dat je het daar naar je zin hebt :)
    ik volg je op de voet ( nouja vanuit nl dan;) )

    dikke kusss je nichie

  • 28 November 2011 - 22:05

    Ingrid Wolters:

    hallo Eliza, leuk om je zo te volgen, suc6 op je BIGDAY , grtjs je tante XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Hangzhou

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: