Hangzhou - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu Hangzhou - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

Hangzhou

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

26 November 2011 | Nederland, Hoogeveen

Goeeedenavond!

En we zijn veilig geland in Hangzhou!
Ik heb samen met lotje tot Guangzhou kunnen vliegen daarna moesten we apart vliegen naar Hangzhou omdat we andere tickets hadden blijkbaar... heel vaag maar goed we zijn allebei heel aangekomen en daar gaat het om toch? ^^

Ik werd opgehaald door mijn Chinese begeleider, Mevrouw Ding, wat een SUPER aardige vrouw is! Je kan der echt mee lachen :D

Toen heeft een prive chauffeur ons in een BENTLY naar het hotel gebracht, en hebben we de koffers in mijn kamer neergezet.

Ik zit in een kamer van het Guesthouse van het Hotel. De kamers van het Guesthouse is voor personeel, alleen als het in het hoogseizoen druk is word het ook nog wel aan andere mensen verhuurt.
Mijn kamer is niet super groot maar dat hoeft ook niet, ik heb wel 2 bedden, muwhahaha. *kuch*
Daarna heb ik eventjes belangrijke spullen gepakt en me handtas gepakt en zijn we verder gegaan naar Lieselotte's hotel. Waar ik 2 nieuwe mensen heb leren kennen, 1 stagiaire Michelle van het Deltion en een afgestudeerde van het Deltion die er nu werkt, Gert. Daarna zijn mevrouw Ding, Lieselotte, Michelle en ik naar het winkelcentrum gegaan, met natuurlijk een Pizzahut en een macdonalds en een SUPER grote WALMART! Ook hartstikke goedkoop natuurlijk en ik zal vanavond voordat ik ga slapen wel even wat foto's uploaden. Daarna heb ik uit een ander hotel een andere stagiaire ontmoet genaamd Tom. Vanavond gaan we ook met zijn 4ren gezellig uit eten! ^^

Het is hier super mooi weer! Het is hier 18 graden (althans vanmiddag) ik heb met zon en blauwe lucht langs het super mooie West Lake gelopen. Echt ongelofelijk prachtig mooi en rustgevend. Behalve het feit dat je door iedereen woord aangestaard en er stiekem foto's van je gemaakt woorden..

Het verkeer hier is ONGELOFELIJK GEVAARLIJK!!! Ze toeteren en schieten overal langs of omheen! Ik heb soms wel met me ogen dichtgezeten in de taxi! De taxi's hier zijn goedkoop. Je betaalt voor een ritje met de taxi ongeveer 1,50. Dat valt mee en ze brengen je van A naar B veilig zonder kleerscheuren hahaha!

Nu ga ik me verder klaarmaken voor vanavond!
De foto's komen vanavond als ik terug ben!

Tot de volgende update!

  • 26 November 2011 - 12:27

    Mams:

    Moppie, fijn dat de reis goed is gegaan en dat je goed bent aangekomen. We hebben al even geskypt dus ik weet al veel. Geniet ervan en maak maar veel fotos dan maak je als je terug bent er een mooi fotoboek van. Kusjes paps mams en vinnie xx

  • 26 November 2011 - 20:32

    De Spiekermannen:

    Hoi Eliza,

    Leuk om te lezen dat je dat je het nu al naar je zin hebt, daar in China.
    Gelukkig ben je niet de enige nederlander en heb je de Pizzahut en Mc Donalds in de buurt. Kortom: jij komt er wel.

  • 27 November 2011 - 23:10

    Ivonne :

    Blij wat te lezen over jullie.
    Ik heb wel een sms gehad maar dit is wel erg leuk.
    Leuk dat je skypt met je mams.
    Veel plezier(moet ook lukken zonder wodka ed. ;p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: