Nog 1 dag te gaan - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu Nog 1 dag te gaan - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Eliza Velthuys - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag te gaan

Door: ElizainChina

Blijf op de hoogte en volg Eliza

24 November 2011 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

nog maar 1 dag te gaan en dan gaat het gebeuren.
Mijn 5 maanden lange reis naar China.

We vertrekken morgenvroeg om 6:42 met de trein, samen met mams & paps en natuurlijk mijn broer.
Ik vlieg samen met Lieselotte, dus dat word nog een hele reis samen met veel gegiechel en gek doen! ^^

Ik heb er echt heeeel veel zin in, het is natuurlijk wel spannend omdat ik niet weet wat ik moet verwachten, en hoe het er daar uitziet. Ik ben zeer benieuwd naar mijn hotel en naar mijn collega's.

Ik weet dat als we daar aankomen onze Chinese stage begeleidster (Mevrouw Ding) ons op komt halen van het vliegveld. We gaan eerst naar mijn hotel om spullen weg te brengen en daarna naar Lieselotte's hotel. We ontmoeten volgens mevrouw Ding minstens 2 stagiaires die er nu al zijn. Verder heb ik geen flauw idee wat we daarna gaan doen, of mevrouw Ding ons alleen laat om alles zelf te ontdekken, of dat ze ons dingen gaat laten zien.
Maar dat zie ik zaterdag ochtend wel als we landen.


Als ik ben geland en mijn 1ste dag in Hangzhou heb overleefd zal ik weer updaten!


  • 24 November 2011 - 19:33

    Julia De Jong:

    Elizzaaa! super cool dat je nu eindelijk gaat! wij zitten al in Londen! ook erg leuk!:D

  • 26 November 2011 - 00:02

    Aprrillaaa:

    haai ikmis je nu al!!!
    al in chiina??
    al gegeten?
    hello kittygezien?
    moe?
    ooh ik ga je echt lastig vallen :3 kus mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Mijn reis naar China

Ik ga voor mijn 3de stage, 5 maand stage lopen in China.

Recente Reisverslagen:

09 April 2012

Beijing trip

16 Maart 2012

1,5 Maand

20 Februari 2012

Nog maar 2 maand!

24 Januari 2012

Shanghai!

21 Januari 2012

Chinees Nieuwjaar
Eliza

Actief sinds 24 Nov. 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 07 September 2015

Vakantie naar Zuid-Korea

25 November 2011 - 29 April 2012

Mijn reis naar China

Landen bezocht: